Privacy Policy

Personvern:

1. INTRODUKSJON

1,1. Formålet med personvern. JA TIL KONTANTER (heretter «oss», «vi», «Selskapet») er forpliktet til å respektere personvernet til besøkende og andre brukere av JA TIL KONTANTER (heretter «nettstedet»). Vi har laget denne personvernerklæringen (denne «policy») for å gi deg trygghet når du besøker og bruker nettstedet, og for å demonstrere vår forpliktelse til rettferdig informasjonspraksis. Denne policyen gjelder bare for nettstedet, og ikke for andre nettsteder som du kan være i stand til å få tilgang til fra nettstedet, som hver kan ha datainnsamling, brukspraksis og retningslinjer som avviker vesentlig fra disse retningslinjene.

1,2. KUNNGJØRING OM BARN

MERK: Vi er et generelt publikumsområde, og retter ikke direkte noe av vårt innhold mot barn under 13 år.

2. Informasjonsinnsamling – PRAKSIS

2,1. HVILKEN GRUNNINFORMASJON  SAMLER VI?

Ved drift av nettstedet, samler vi inn personlig informasjon fra deg i et par forskjellige situasjoner. Den første er om du kontakter oss via «kontakt»-siden. Ved å gjøre det, vil du opplyse ditt navn og e-postadresse. Den andre er hvis du kommenterer et blogginnlegg der du kan bli bedt om navn og annen informasjon. Du er ikke pålagt til å gi oss informasjon via disse to metodene for å bruke nettstedet.

Dersom du melder deg inn i Ja til kontanter, registreres ditt navn og din adresse, postnummer og sted samt e-postadresse. Telefon er frivillig. Dette for å kunne kontakte deg, gi deg informasjon i brevs form eller via e-post.

Vi vil ikke dele disse opplysningene med andre!

2,2. HVA SLAGS INFORMASJON SAMLER VI?

(A) automatisk innsamling. Våre servere gjenkjenner domenenavn og IP-adresser (nummeret som er tilordnet datamaskiner på internett). Ingen personlig informasjon om deg er identifiserbar i denne prosessen. Nettstedet kan også samle inn anonym «trafikkdata» som ikke identifiserer deg personlig, men som kan være nyttig i markedsføringsøyemed eller for å forbedre de tjenestene vi tilbyr.

(b) kapsler. Fra tid til annen kan vi bruke standard «cookies» som tillater oss å lagre en liten bit av data på datamaskinen din om ditt besøk på vårt nettsted. Cookies hjelper oss å lære hvilke områder av nettstedet vårt som er nyttige, og hvilke områder som må forbedres gjennom programmer, inkludert, men ikke begrenset til, Google Analytics. Vi kan også bruke informasjonskapsler fra tredjeparts sosiale nettsteder og programmer, inkludert, men ikke begrenset til, Facebook, Google Plus og Twitter. Du kan velge å deaktivere informasjonskapsler i nettleseren eller selvstendige programmer tilgjengelig på nettet. Hvis du velger å deaktivere denne funksjonen, kan din opplevelse på nettstedet vårt bli redusert ettersom noen funksjoner ikke fungerer som de var ment.

(c) SPONSORER og annonsører. Vi kan velge å akseptere sponsing og reklame på nettstedet. Hvis dette skulle skje, bør du anta at sponsorer og annonsører vil få tilgang til besøk og klikk på sine annonser. Dine personlige opplysninger aldri vil bli gjort kjent for dem av oss.

3. Bruk og deling av informasjon

3,1. HVA GJØR VI MED innsamlet informasjon?

(A) personlig informasjon. Vi vil ikke avsløre personlig identifiserbar informasjon til tredjepart utover dem som vi bruker til å forenkle driften av stedet, slik som et netthotell og e-postprogramvare for utsendelser av nyhetsbrev.

(B) anonym informasjon. Vi bruker anonym informasjon til å analysere nettstedstrafikk. I tillegg kan vi bruke anonyme IP-adresser til å diagnostisere problemer med vår server, til å administrere nettstedet vårt, eller for å vise innholdet i henhold til dine preferanser. Trafikk og transaksjonsinformasjon kan også deles med samarbeidspartnere og annonsører på en samlet og anonym basis.

(C) bruk av informasjonskapsler. Kampanjer eller annonser som vises på vår side kan inneholde informasjonskapsler. Vi har ikke tilgang til eller kontroll over informasjonen som samles inn av utenforstående annonsører på nettstedet vårt.

(D) utlevering av personopplysninger. Vi kan avsløre informasjon vi har om deg hvis det er nødvendig å gjøre det ved lov, eller ved god tro om at en slik utlevering er nødvendig for å (1) følge forordninger i loven eller rette seg etter rettslige prosesser, (2 ) beskytte og forsvare våre rettigheter eller eiendom eller brukerne av nettstedet, eller (3) handle under presserende omstendigheter for å beskytte sikkerheten til publikum eller brukere av nettstedet.

(E) SALG AV INFORMASJON. For å imøtekomme endringer i vår virksomhet, kan vi selge eller kjøpe deler av nettstedet eller vårt selskap, herunder informasjon som samles inn via dette nettstedet. Dersom selskapet eller en vesentlig del av sine eiendeler er kjøpt opp av en tredjepart, vil brukerinformasjon være en av de aktiva som er overført til kjøper. Du vil da få beskjed om dette.

4. SIKKERHET

Nettstedet har sikkerhetstiltak på plass for å forhindre tap, misbruk og endring av informasjon som vi får fra deg, men vi gir ingen forsikringer om vår evne til å forhindre slike tap for deg eller noen tredjepart som følge av slike tap, misbruk eller endringer.

5. NETTSIDER  utenfor selskapets kontroll

5,1. Tredjeparts nettsider

Fra tid til annen, kan nettstedet inneholder lenker til andre nettsteder. Hvis du velger å besøke disse nettstedene, er det viktig å forstå at våre retningslinjer for personvern og vilkårene for bruk ikke omfatter disse nettstedene. Det er ditt ansvar å lese gjennom retningslinjene på disse nettstedene for å bekrefte at du forstår og er enig med deres praksis.

6. Kontaktinformasjon og policyoppdateringer

6.1. Kontakt oss

Hvis du har spørsmål om disse retningslinjene eller vår praksis knyttet til dette nettstedet, kan du gjerne kontakte oss ved hjelp av «Kontakt»-lenken på menyen som ligger på toppen av nettstedet.

6,2. Oppdateringer og endringer

Vi forbeholder oss retten til enhver tid å legge til, endre, oppdatere eller endre disse retningslinjene for å gjenspeile endringer i våre retningslinjer for personvern. Vi skal legge ut slike endringer på nettstedet på et iøynefallende område. Du kan da velge om du ønsker å akseptere policy-endringer eller slutte å bruke nettstedet. Enhver slik oppdatering eller endring vil tre i kraft 30 dager etter oppslaget på nettstedet. Det er ditt ansvar å gjennomgå disse retningslinjene fra tid til annen for å sikre at du fortsetter å være enig med alle våre vilkår.

(A) Hvis du har registrert deg for e-postkommunikasjon fra oss, vil vi i tillegg varsle deg om  endringer i policy via e-post.